Svar från frågestunden

Har du bra tips om lexikon på internet?:gå in på google.se/translate så finns det en jättebra. Hej analeigh! Jag har jättemånga finnar och när jag har läst några av dina tips om att få bort dem så är det ofta att man ska köpa krämer m.m men har du inget tips om att få bort finnar och inte behöver köpa krämer: Jag fick ett tips från en tjej som oxå hade finnar och hon slutade dricka mjölk, du kan dricka mjölk till maten och så men typ till frukost kan du dricka juice och om du bara är törstig kan du dricka vatten. Det är oxå bra att dricka :PVad ska du göra i sommar?: Jag kanske ska åka till england eller cypern.Hej! Jag vill bli modell och jag vet inte hur jag ska göra mina poser, dem blir aldrig riktigt rätt, vet du hur jag ska göra?: öva framför spegeln. vilka program kollar du på på tv?: många bland annat. 90210, lost, prison break, city akuten (:P), project runway, top model, the mentalist, talang, robinson (yeeah). kom inte på någon mer jag kollar på.vilken agentur är du med i? xoxo: just nu är jag inte med i någon agenturvilken linje ska du börja på i gymnasiet?: har inte bestämmt än Har du något smeknamn?: Nej men ni kan börja kalla min Ana eller Leigh. ska du åka utomlands i sommar: england (hoppas) eller cypern.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0