Svar på frågestund.


galet fin blogg due har ! [:
kommentera min gärna, skulle göra mej glad ..
kisses *
SVAR: tack!

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...
Peace

PS. Min fråga: Varför bloggar du? :)
SVAR: För att det är kul och att få skriva vad man gör och hjälpa andra.

Vilken fin blogg du har =)

Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?
Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.

http://www.gratismode.se/?c=57742
SVAR: tack!

Härlig blogg du har!
Ska vi följa varandra på bloglovin'?

Kram!
SVAR: Tack!, Visst kan vi göra det.

fin blogg!
SVAR: Tack!

tipsade om dig på paulina danielssons blogg, hoppas att det är okej? tyckte du var värd det. haha ;p
ser att du fått lite fler kommentarer sen dess (:

jättehärlig blogg du har förästen (;

SVAR: tack! det var snällt gjort... Jag fick en chock när jag loggade in och såg alla kommentarerna. tack så mycket

Kan du inte ha några tävlingar i din blogg?
SVAR: Jo jag hade tänkt och börja med det, fast det blir senare.

Jävligt snygg blogg du har !
SVAR: tack!

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/
riktigt bra och jordnära! ♥
SVAR: det ska jag göra!

Har du någongång ändrat dig att du börja blogg?
SVAR: Nej, Det är så kul att blogga.

Hur lägger man upp youtubeklipp på bloggen?
SVAR: Gå in på www.designadinblogg.se och sen på "widgets & roligheter"


Vad ska du göra på sommaren?
SVAR: jag har mest varit på mitt landställe, när jag känker efter är det de ända jag har gjort.

Vart bor du?
SVAR: Stockholm

Var får du dina tips ifrån?
SVAR: olika hemsidor.

såg att du kollade på transformers.
Vad tyckte du om filmen?
SVAR: Grymt bra, bästa filmen... ni borde se den

VEm är din favorit kändis?
SVAR: Det är nog Shia labeouf

Vilka fem länder skulle du helst vilja åka till?
SVAR: USA, frankrike, italien, england och Australien

HAr du någon favorit film? om du har det vilka är dina 10 bästa filmer?
SVAR: Mina bästa filmer är: Transformers, Eagle eye, Twilight, Sagan om ringen, Rush hour, Burn after reading, En shopaholics bekännelser, indiana jones, Changeling, Australia.

Vad är din favorit låt?
SVAR: Just nu är det missing you med tyler hilton

Hejsan!
Vem gillar du bäst, Blondinbella eller Kenza?
SVAR: Jag läser inte Blondinbellas blogg så jag svarar nog Kenza

Är du oskuld?
SVAR: Ja, jag är virgin for life! asså jag ska vänta tills efter jag har gift mig.

sminkar du dig när du går till skolan?
SVAR: nepp, orkar inte på morgonen

Har du en pojkvän?
SVAR: Nej, vill inte ha någon

Vad vill du jobba med när du blir äldre?
SVAR: Jag kanske ska öppna ett eget café'

Det var länge sen jag läste din blogg :)
Vilken sko storlek har du?

SVAR: 38 tror jag.

Ska du bo i Sverige i hela ditt liv?
SVAR: Om jag får flytta till USA så gör jag det.

Hej Analeigh!
hur lång är du?

SVAR: Jag vet faktist inte.

en annan sak som jag undrar är om du använder någon ansiktskräm så man får slät hy?
SVAR: Jag använder arbonne clear advantage, det rekommenderar jag.
MVH Sophie

vad är din dröm i livet?
SVAR:har inte tänkt så långt :)

Vad är det bästa du vet? :) 
SVAR: Glass! hehe

Tränar du?
SVAR: inte längre, men ska börja göra några armhävningar och situps på morgonen eller på kvällen innan jag går och lägger mig

vad gillar du bäst med dig själv?
SVAR: mina ben.hah

Vad tycker du om fjortisar?
SVAR: på utseendet är den inte så vackra men vissa fjortisar kan vara riktigt snälla.

När du blir äldre och skaffar barn vad skulle dem heta om du vill en killer och en tjej?
SVAR: hah vilken rolig fråga. om det är en kille ska han heta Former (yeah) om det är en tjej ska hon heta Naomi.

Har du varit i Liseberg. är du en sånn som åker allt eller den som inte åker någoting?
SVAR: Jag har varit på Liseberg två gånger, och jag åker allt... wiiiiii

Hur gammal är du?
SVAR: 14, snart 15

Hej! Jag är 17 år och är oskuld. Alla mina vänner har förlorat oskulden. Jag vet inte vad jag ska göra, ska jag vänta eller vad tycker du?
SVAR: Det är en fråga som jag inte kan svara åt dej. Men jag tycker du ska vänta tills du är redo.

Vilken låt lyssnar du på just nu?
SVAR: love story men taylor swift.

har du nått särskilt favoritband/artist som du verkligen är ett stort fan av?
SVAR:
Jag har igentligen inget favorit band/artister jag lyssnar mest på olika band/artister men om jag måste säga någon är det kate voegele

vad tycker du om dom stora bloggerskorna (kenza, kissie, lisaplace, stinalee, foki, dessie, paow), utseendemässigt & personligheten?
SVAR: Dem ser inte fula ut direkt, jag kan säga att dem ser bättre ut än mig förutom kissie (hatar henne, härmar alla but shh... its a secret)

är du helsvensk?
SVAR: Ja, STOLT SVENSK

vilka mått krävs det för att bli modell, i genomsnitt alltså?
SVAR: det beror juh på vilken agentur men annars är det väl 170-182cm och om du också undrar vilken storlek så är det olika på varje agentur, nästan.

vilken manlig respektive kvinnlig kändis tycker du är snyggast?
SVAR: Megan fox och shia labeouf...lungt

Vad är du rädd för?
SVAR: dem fyra S:en Snakes, snails,spriders,sharks

Vad tycker du om att börja skolan snart igen?
SVAR: det är kul att träffa alla kompisar igen, och dem första skoldagarna börjar man sent och slutar tidigt!

vad är ditt motto?
SVAR: to much haha soon gonna be to much buhu. hah skoja fick det från SCRUBS , men mitt kanske lev livet.

Har du varit i Norge?
SVAR: Ja det har jag, när jag var och åkte skidor i dalarna


har du några tips på bra saker att göra, innan man skickar in sina bilder till de olika agenturerna?
SVAR: Ska jag vara ärlig så fattar jag inte frågan...

hur lång bör man vara för att bli foto, top modell?
SVAR: Det är olika på varje agentur men det är mellan 170-182 cm

hur tänker agenturerna när dom väljer nya modeller?
SVAR: Dem vill ha modeller med speciella utseenden, fast dem väljer oxå modeller som ser...hur ska man säga..."vanliga" ut. så ni som inte har speciella utseende ta det lungt ni har fortfarande en chans.

Ska du bli modell igen?
SVAR: funderar på det.

Kan du inte vissa några modellbilder på dig?
SVAR: Om jag hittar någon bild.

hur mycket pengar får man för ett modelljobb?
SVAR: du kan tyvär inte tjäna massor med pengar i sverige, men asså man tjänar lixom 5 gånger så mer än ett vanligt jobb. Här i Sverige gör man mest tigningsjobb och katalogjobb. För ett tidningsjobb kan man få mellan 2-5000 kr. Om man gör ett katalogjobb kan man få 7-20 000 kr.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0